sâmbătă, 16 iulie 2011

Invatati,invatati,invatati!

“Invatati,invatati,invatati,invatand mereu creierul tau va devenii un izvor nesecat de idei!”

Prin anii 70-80,aceasta lozinca a fost mereu in mintea oricarui tanar care dorea ca sa devina ceva in viata.In acele vremuri care dupa parerea mea au fost vremuri foarte grele,parintii nostrii,ne-au indus in subconstient trei culte.Primul cult a fost cultul muncii.Al doilea cult a fost cultul personalitatii.Al treilea cult a fost cultul patriei si patriotismului.Sunt multumit ca am reusit sa respect si sa-mi impun aceste culte.Prin munca asidua am devenit un om realizat,iubitor de tara.Dar ce ne facem cu tineretul de azi?Cand am incercat sa induc in subconstientul copiilor mei cele 3 culte,am fost facut comunist.Acelasi lucru l-am intampinat si cu fiecare persoana cu care am intrat in contact.Mie nu-mi pare rau ca am fost facut communist,deoarece viata a demonstrat ca eu am avut dreptate.Rezultatele de la Bacalaureat sunt dezastruase,invatamantul la toate nivelele este de rasul Europei.De ce au fost rezultatele la BAC dezastruoase?Hai sa va spun de ce.

Grupul Scolar Agricol Tandarei,judetul Ialomita,a avut anul acesta 6 elevi care au luat Bacalaureatul,din care 2 la zi si 4 la frecventa redusa,iar la examene au participat 245 de elevi.Rezultatele sunt dezastruoase.La catedra de matematica exista un profesor poreclit “Rechinu”.Cand a venit la liceu,ca professor s-a impus iar rezultatele au fost foarte bune.A avut elevi cu medii foarte mari,chiar competitive cu liceele de prestigiu din judet.Deci s-a putut.Insa din anul 2007 cam prin toamna a intrat in politica,iar de matematica a uitat definitiv.In anul 2008 a devenit consilier local si a devenit membru in staful tehnic al echipei de fotbal al orasului.In loc sa mearga la ore,acesta ba era in campanie electorala,la locale,ba la parlamentare,ba la prezidentiale si europarlamentare.Si ca tortul sa aiba cireasa pe varf,domnul professor in loc ca sa mearga la ore,acesta merge mereu in cantonamente cu echipa de fotbal al orasului.Nu inteleg cum acest individ si-a luat salariul si cum de doamnele directoare l-au pontat ca fiind prezent,desi figureaza cazat la unitatile hoteliere unde a fost in cantonament.Poate in al 12-lea ceas aceasta natiune se va trezii si va intelege ca fara cele 3 culte nu vom putea supravietuii ca natiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu